Wednesday, May 26, 2010

my words

1st post in my new blog.dlu da penah buat blog tp malas nk up date n at last aku delete je blog 2..then aku create new blog tonight(actually mowning dah) just becoz aku tersangat boring.

ermm...hebat je aku tgok kwn2 aku menulis kat blog masing-masing.aku ni stakat menulis meluahkan rasa hati pandai la..harap2 blog ni mampu beri ckit input kpd yg membaca..tak bnyak pun ciput pun kira ok la..n kalau xda gak cukuplah ianya menjadi platform terbaik untuk aku hilangkan rasa bosan ini.

sebenar-benarnya pemangkin kepada kewujudan blog baruku mlm ni(opss pg ni) adalah rasa tak puas ati, marah, kecewa and terkilan yg teramat sgt. puncanya????..tak yah la aku cakap.tp apa yg aku cuba nyatakan kat sini, perasaan yg bertandang ni telah berkumpul menghasilkan satu energy yg kuat untuk aku still buka mata wlaupun dah awal pg untuk terus mengedit, menulis dan mencari maklumat-maklumat yang patut.

hebatnya rasa marah ni kan..aku teringat kata-kata ckgu aku dulu.kalau marah, salurkan energy rasa marah tu pada benda2 yang positif.hasilnya pasti mengkagumkan.tak pastilah apa pendapat org lain tp bg aku memang betul apa yg ckgu aku ckp tu sebab aku dah bnyk kali merasa kemanisan hasil energy kemarahan yg disalurkan ke medium yg betul..trust me.it's really work.

penutup kepada my 1st post: tipulah kalau aku cakap aku tak kisah dengan apa yg dah berlaku malam ni.sakitnya hanya tuhan yang tahu.bukan tak pernah merasa tp kali ni aku betul-betul tak sangka..ish3..tp disebalik semua rasa tu, masih bersisa rasa kuat ni..aku gumbira bila aku mampu hadapinya..

~Qaisara Sajiddah~

No comments:

Post a Comment