Monday, July 19, 2010

kecewa yang sementara

Lama x menjenguk blog ni..malas nk menaip sedangkan banyak yang nak aku kongsi...tapi kalau semua aku tulis disini xbest gak kan...
aku selalu dengar org cakap apa yang kita nak tak semestinya kita akan dapat. it sound pathetic at first tp bla aku dlm situasi mcm ni then i realize that the fact it is right. Allah swt lebih tahu yang terbaik untuk hambaNya.

Proses kehidupan tak selalunya indah. Kadang kita di atas, kadang kita di bawah..mak aku cakap hidup ada pasang surutnya, kawan aku pula cakap hidup macam roda. semuanya membayangkan benda yang serupa. Aku dah biasa dengan kegagalan. Aku dah biasa jatuh yang aku kira agak payah untuk berdiri semula tp aku anggap aku belum rebah kebumi untuk aku berputus asa saat tu. Alhamdulillah, berkat kesungguhan dan ruang yang diberi Allah swt aku mulakan sekali lagi semuanya. So, aku harap kali ni aku lebih tabah. Aku yakin dengan ketetapanMu Ya Rabb..

~Qaisara Sajiddah~

No comments:

Post a Comment