Tuesday, July 5, 2011

Hari Yang Teruk

Hari ni bukan lagi nak kongsi apa2 tips tp sekadar nak luah perasaan yang memuncak didada..






  • Aku tension sebab aku rasa unlucky sangat sekarang. Aku ada bos yang baik n colleagues yang very welcoming aku kat company ni tp aku dapat rasakan potensi untuk aku jd permanent staff kat sini sangat tipis. Aku sedih bukan sebab aku tak mampu buat yang terbaik tetapi aku tak diberi peluang untuk membuat yang terbaik.
    solution: Aku diam je..senyum..sambil2 tu aku cari kerja lain



  • Aku dah mual dengan lelaki.kenapalah aku asyik ditemukan dengan lelaki yang lembik je. Lelaki yang approach aku semuanya lemah n mengikut perasaan.Konon2 romantik tp please la.Aku rimas dengan semua ni.Aku perlukan lelaki yang COOL yang boleh aku depend on bukan yang bergantung kat aku ja..Ya, Allah..serius aku serik dengan lelaki. Terpikir jugak untuk single selamanya. Tapi kalau da jodoh jugak aku harap dapat suami yang COOL dan RILEX. Kalau masih wujud la spesies macam nih.
    solution: Tak payah pikir. Buat derk je. Bukan aku tak biasa pun..Hidup aku untuk keluarga aku n untuk diri sendiri ja..Oppss..untuk SHOPPING jugak..hak3



  • Kawan-kawan yang ntah apa2. Baik kawan pompuan ataupun kawan lelaki. suma ngan peel masing-masing. semak je aku nak pikir. Apa aku buat asyik tak kena je kat mata diorang. Aku xkisah dah sekarang. No more istilah kawan baik. Nobody can be trust
    solution: aku wat bodoh je lah.Diam.Senyum..aku hepi dengan diri aku, aku bahagia menerima aku seadanya. Aku positif dalam semua perkara...dan yang paling penting, aku tak perlukan keyakinan anda semua untuk capai impian aku!!!





~qaisara sajiddah~

2 comments:

  1. Bersabarlah wahai sahabatku...setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya.tiada kebahagiaan tanpa kesedihan..tiada kejayaan tanpa rintangan...the most important..think positive... =)

    ReplyDelete